Balance Changes

Zmeny pre vyrovnanie sily kariet 2/12(Balance Changes)


Spôsob, akým Supercell pristupuje k vyváženiu kariet v službe Clash Royale, je kombináciou hry, počúvania komunity a sledovania štatistiky. Môžete očakávať pravidelné vyváženia sily kariet, aby sa bola hra čo najlepšia a najzábavnejšia !

V tejto časti Balance Changes sa pozrieme hlavne na Mega Knight, Skeleton Barrel, Knight a daľších!



  • Mega Knight: Škoda ktorú spôsobý tým že sa obsaví  -25%; Oblasť kam ho môžete položiť sa zmenšila (Jeho položenie (spawn) nespôsobí poškodenie vojakov za mostom a riekou)
  • Skeleton Barrel: Počet skeletonov 8 → 6
  • Knight: Život -6%
  • Inferno Dragon: Pomalšie mení ciele
  • Valkyrie: Rýchlosť udierania 1.5sec → 1.4sec
  • Bandit: Minimálny rozsah rýchleho posunu 4 → 3.5
  • Dark Prince: Rýchlosť udierania 1.4sec → 1.3sec; Život +5%
  • Magic Archer: Pripravuje sa na vstup do arény…

Vidíme sa v aréne,

RTTV.sk Tím


Richard Prutkay

About Richard Prutkay

Som adminom tohto webu,keby čokoľvek môžte sa na mňa obrátiť
View all posts by Richard Prutkay →
  • Oliver Uhrín

    Ste spokojní so zmenami? Podeľte sa o váš názor v komentároch ! 🙂