Balance Changes

Zmeny pre vyrovnanie sily kariet(Balance Changes) (4/24) už sú tu!

Spôsob, akým Supercell pristupuje k vyváženiu kariet v službe Clash Royale, je kombináciou hry, počúvania komunity a sledovania štatistiky. Môžete očakávať pravidelné vyváženia sily kariet, aby sa bola hra čo najlepšia a najzábavnejšia !

V tejto časti Balance Changes sa pozrieme hlavne na Dark Prince, Spear Goblins, Barbarian Barrel a daľších!


  • Dark Prince: Život ochrany -25%
    • V poslednom update Dark Prince zosilnel, možno až moc.Zníženie jeho ochrany pomôže protivníkom vyrovnať sa s ním.
  • Spear Goblins (platí aj pre: Spear Goblinov, Goblin Gang, Goblin Hut): Rýchlosť úderov 1.1sec → 1.2sec
    • Všetky 3 karty, ktoré obsahujú Spear Goblins, majú v rôznych metách veľkú účasť. Zvýšenie ich rýchlosti úderov by malo obmedziť ich všestranné využitie len trochu.
  • Barbarian Barrel: Dosah 6.5 → 7
  • Táto karta ešte stále nenašla svoje miesto v aréne a v srdciach hráčov, toto by jej mohlo pomôcť.
  • Knight: Život +3%
  • Dart Goblin: Ničenie +3%
    • The Dart Goblin je obľúbená karta a toto malé vylepšenie by mu malo v hre trochu pomôcť.
  • Ice Spirit: Area Damage -4%; Trvanie zamrazenia 1.5sec → 1sec
    • Ice Spirit je zábavná a náročná karta na zvládnutie. S neuveriteľnými nákladmi na 1 Elixir a jeho všestranným používaním nie je žiadny dôvod, prečo bola v hre na najvyššej úrovni veľmi prítomná. Nastavenie poškodenia priestoru a doby trvania zmrazenia by sa malo zmenšiť tak, aby sa udržal konkurencieschopný.
  • Skeleton Barrel: Počet skeletonov 6 → 7
    • Skeleton Barrel je dobrým pomocníkom v mnoho herných situáciach, snáď sa po pridaní skeletona stane obľúbenejším.
  • Lightning: Rozsiahlosť 3 → 3.5
    • Lightning sa počas existencie hry veľa menilo a už nie je tak obľúbené, toto by mu mohlo pomôcť, stať sa obľúbenejším.
  • Tornado: Trvanie 2.5sec → 2 sec; Ničenie za sekundu +21% (totálne ničenie-3%)
    • Zatiaľ čo je ho ťažké zvládnuť, Tornado môže byť dominantné, keď sa dobre hrá. Mierne zníženie trvania ťahu vyrovnáva interakcie proti veľkým tlakom, tzn., Že tieto jednotky už nebudú imobilizované tak dlho.
  • Magic Archer: lepšie udiera pohyblivé ciele.
    • Toto má za cieľ riešiť situácie, v ktorých by Magic Archer nemohol zasiahnuť reprodukčné jednotky z Tombstone alebo Goblin Hut.
  • Spells: teraz fungujú aj na rieke

Fixed: Niekedy sa stalo že Cannon Cart sa nestal cieľom, keď stratil svoju ochranu.
Fixed: Witch niekdy zmenila svoj cieľ, ak jej cieľ zmizol z dosahu.
Fixed: Niekdy sa mohlo stať ,  že Sparky-ho  úder sa resetuje ak je daná preč zo svojho poľa (radius).
Fixed: Hunter teraz dokáže útočiť na ciele nad ním.

Richard Prutkay

About Richard Prutkay

Som adminom tohto webu,keby čokoľvek môžte sa na mňa obrátiť
View all posts by Richard Prutkay →